fredag 29. juni 2012

Lossekø i Ytter-Namdalen!

FM7 og R730, litt forskjell, Ole som sitter bak rattet gjemmer seg nesten bak rattet .... er han flau?

Gamla hass Einar Arne nygift Følstad

Så når man møter Svein Håvard er det best å kjøre ut til siden, og da er det fort gjort å ta et bilde med det samme.

Så er jeg ferdig med å laste på Høgset-terminalen samtidig legger Arctic Lady fra og setter kursen mot samme mål som jeg.

En Håling som har satt igjen krana si på Bjørgan. Jeg har halvtimen min mens han bare skal koble på krana. Det gikk fort, så han hadde nok prøvd det før.

Så til et historisk øyeblikk, lossekø i Ytter-Namdalen

Ukens siste levering, midt inni et kratt. Det er ikke noe problem når snekkeren er sattt opp med Stihl-ig sag. Veien var smal og full av skog, så hadde jeg visst hva jeg gikk til hadde jeg nok satt av isolasjonen litt lenger ned. 
Så nå da det har blitt helg er det vel tid for vindusutforinger. Yipppiiiiii!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar