torsdag 8. mars 2012

Nils Og Blåmann på sin første tur


Da har Nils og Blåmann vært på jomfruturen. Gjennomført uten skade på bil eller person. Det første bildet er fra rasteplassen ved Mjosundbrua. Her har jeg vært i Mjosundet for å laste en vinsj og to propeller. Det gikk såpass radig å laste at det ble desverre ikke noe bilde av det første lasset på Blåmann. det gjør ikke noe tenkte jeg, for jeg kan da ta bilde når jeg losser i morgen.


, men når man våker og været er slik frister det ikke  akkurat å ut for å knipse..... Her står jeg ved kommunegrensa mellom Måløy og Eid Kommune. Turen gikk til Raudeberg med den nevnte vinsjen fra Mjosundet. Deretter gikk turen til Florø og opp igjen til Kristiansund.

Første lasting med oppholdsvær og god tid. Ola kjører hjullaster mens jeg ser på og tar bilder.  

Så ukens siste fergetur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar