tirsdag 15. mai 2012

Fint ver og føre .

Fikk Ånden over meg her jeg står i Florø. Da skal man kjenne sin besøkelsestid. 
Her skal jeg laste 48 paller i morgen.
Så til en liten ukerevy:

Regenten og Blåmann laster frys sammen. DET skjer ikke hver dag.  Det er heller ikke hver dag Blåmann laster på rampe. Det ble jeg gjort grundig oppmerksom på av Dag Rune.
Dag Rune lastet menneskemat mens jeg lastet råvarer til hundefôr.

Vi er så heldige som får reise med Bilferga Tingvoll. godkjent for 170 tonn. Når det da står en buss, en semi fra posten, Blåmann og noen personbiler der fra før var det meeget beleilig at regenten var lastet med do-papir. Dagisn ble med og vi fikk oss en hyggelig prat ombord.


Etter å ha kjørt ferge møtte jeg opphavet i rundkjøringa ved Krifastbommen før jeg selv leverte på Frei og lastet opp igjen til Bindal

3-kvarters pause og en hyggelig prat med Jan Erik på Sparbu.

Så møtte jeg opphavet igjen mellom Høylandet og Kongsmoen.

Ved Kongsmoen drev en 164 å snudde.

Lossing for første gang i Bindal for Blåmann. Det er fin bakke opp til anlegget, det en bratt til å begynne med og når man kommer litt opp i bakken blir den enda brattere. Litt lettere med Blåmann enn det var med Humla.

For en gangs skyld har jeg fått festet to sjåfører på minnekortet, det blir som regel bare bilene som blir med.

Da jeg kom ut fra Hydro i Buvika etter en bedre dr**epause sto Henrik Sødal og ventet utenfor for å slå av en (nybil)prat.  Hyggelig å slå av en prat når man treffer slekta ute på tur.

There's more to come.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar