mandag 21. mai 2012

Har vært på tur med to V8'ere .

Blogger fra Bolga i kveld, Står ferdiglastet og klar for avgang til Trondheim.
Jeg får som vanlig komme med en uke-revy . Jeg ser det ofte har blitt slik og det funker for meeii.
Her losser jeg i Gaupne, noe proppellstyr med en orange V8 på ....
Her er proppellstyret satt på bakken. 

På tur tilbake derfra kom jeg til Hafslo, der hadde det vært et lite trafikkuhell. Det var fler ambulanser der, vi får håpe det ikke var de helt store skadene.

Saftbygda, Sogndal

 På tur opp til en tunell. Sikkert Lærdalstunnellen. Nådde igjen en bil, Jeg har etter hvert så smått begynt å venne meg til det, men det er like morsomt enda .

Så har jeg vært litt nordover og levert fiskefor i Naustbukta like ved Kolvereid.
Her har jeg greid å nå igjen unge hr Ruøy og vi har en liten stopp for fotografering og å "lufte bikkja". Vi har kjørt til siden rett etter Slupphaugen på tur hjemmover for litt helg.

En blid Sjåfør, ikke uvanlig til denne karen å være ... Han kjører jo Scania.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar