onsdag 30. mai 2012

Nok en uke. mange mil.

Jeg har vært i konfirmasjon til to flotte unge konfirmanter. Dette var en fin dag, selvfølgelig med sodd til middag.

På Anda Ferjekai møtte jeg Thomas Tivoli, og jeg kan bare tenke meg hvor varmt  det er inni den der kupéen. Flotte gamle biler er det i allefall.

Enda en 2-serie.  Møtte mange flere, men de tok jeg ikke fotografi av. 

Her våknet jeg en dag, på toppen av Strynefjellet.  2 grader. Jeg kjørte den veien for moroskyld og det kan jeg finne på flere ganger.

I Skjåk var det mye vindskadet tømmer. På veikanten lå store mengder med furutømmer og ventet på tømmerbilen.

Ei kirke.

Og her står jeg på en utkjørsel i Bindal og venter på at Kari skal sveive i gang Kveldsmat på P1 om noen minutter.

4 kommentarer:

  1. Fine komfirmanter :) Det er bra du nyter jobben med å kjøre ruter bare for morro skyld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. =) Det var liksom til en forandring da vettu ;)

      Slett
  2. Har det fint du grabben ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. You bet! Skal ikke klage når man kjører Scania i så fint vær =)

      Slett